perjantai 14. lokakuuta 2011

Hauska tutustua!



Kani auttoi kuvittamisessa :)

Blogi täytti kaksi viikkoa ja sen pidemmittä puheitta kerron 25 satunnaista faktaa minusta.
  1. Olen 21vuotias
  2. ja joskus minua nolottaa kertoa, että asun vielä kotona äidin helmoissa.
  3. Olen seurustellut poikaystäväni kanssa kohta (!) kaksi vuotta.
  4. Kannatan homojen avio- ja adoptio-oikeutta.
  5. Minusta on mukavaa meuhkata erilaisuuden ja yksilönvapauksien puolesta.
  6. Useat sanovat minua 'luomutytöksi' koska en käytä meikkejä ja ostan kaikki vaatteeni kirpputorilta. 
  7. Minulla ei kuitenkaan ole mitään erityisiä poliittisia tai luonnonsuojelullisia aatteita.
  8. Parasta mitä tiedän, on tuntea itsensä naiseksi ja naiselliseksi.
  9. Rakastan korkokenkiä ja niiden kopinaa (isä inhoaa sitä, että kuulee minut jo kaukaa).
  10. Itsessäni pidän eniten silmistä ja sääristä.
  11. En pidä säälistä ja vielä vähemmän itsesäälistä.
  12.  En pidä myöskään perunoista.
  13. Pidän sarkasmista, satiirista ja kirjallisuudesta.
  14. Silloin kun vielä harrastin jotakin, minä piirsin, kirjoitin ja näyttelin.
  15. Haaveilin, että minusta tulisi graafinen suunnittelija, kirjailija tai näyttelijä. Toistaiseksi olen työtön, sairauslomalla oleva media-assistentti.
  16. Minusta tulee valokuvaaja!
  17. Sitten asun pienessä, mutta mukavassa vuokra-asunnossa kissani ja kanini kanssa.
  18. Kani minulla on jo ja koirakin löytyy, tosin se on perheen yhteinen.
  19. Olen hyvä äiti eläimille, paitsi silloin kun pitäisi käydä lenkillä. Vihaan ulkoilua.
  20. Minua ei saa vapaaehtoisesti ulos kuin kesällä.
  21. Kesällä on hauska kulkea ilman kenkiä.
  22. Ja sen huomaa tämän tytön jalkapohjista!
  23. Vaikka ennen en ole pitänyt liikunnasta, niin nykyään mieleni tekisi käydä kuntosalilla. 
  24. Tänään olen luvannut itselleni, että söinpä mitä tahansa, niin en oksenna. Toistaiseksi on mennyt hyvin!
  25. Jos syömiskuviota ei lasketa, niin pahin paheeni on varmasti limukka!

    - Malla
 

    Ei kommentteja:

    Lähetä kommentti